آلو خشک ۱۴۰۱ که دیابت را به طور قطع درمان می کند

آلو سرشار از فیبر و بسیار مغذی با سطوح بالایی از سایر مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها و مواد معدنی از جمله پتاسیم، رتینول و آهن است. ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آلو خشک به تغذیه و سلامت پوست و مو کمک می کند.

آنها همچنین به کند کردن روند پیری و تاخیر در ایجاد چین و چروک کمک می کنند. آلو خشک همچنین دارای خواص ضد التهابی است و برای افرادی که از آرتروز رنج می برند بسیار توصیه می شود. مهمتر از همه، آلو خشک میوه های خوشمزه ای هستند که دارای فواید سلامتی متعددی هستند.

امروز ما به شما در مورد فواید خوردن آلو خشک ۱۴۰۱ نمی گوییم، بلکه از خیساندن آن در آب یک شبه می گوییم. این اطلاعات را پالاک کورادیا، کارشناس و یکی از بنیانگذاران شرکت تغذیه هلث هچ از طریق اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

فشار خون را کنترل می کند
این پست را در اینستاگرام ببینید
پست به اشتراک گذاشته شده توسط Health Hatch ☘️ (RD, CDE) (@healthhatch)

یک مطالعه در سال 2010 (یک کارآزمایی بالینی کنترل شده) بر روی 259 بیمار مبتلا به فشار خون بالا انجام شد. آنها را به 3 گروه تقسیم کردند و به 2 گروه آلو و آب آلو و به گروه دیگر فقط آب ساده با معده خالی داده شد.

پس از 8 هفته، آنها کاهش قابل توجهی در فشار خون در گروه آلو خشک در مقایسه با گروه کنترل پیدا کردند.

حتما بخوانید: خوردن روزانه 4 عدد خرما خیس شده این 14 فایده جادویی را به همراه دارد، اما این را بدانید

داده ها به اثرات مثبت آلو خشک بر سلامت قلب می پردازند. البته این باید با تغییرات مناسب در سبک زندگی ترکیب شود.

اگر تمام روز غذاهای فرآوری شده و نمکی می خورید و در تمام روز هیچ فعالیت بدنی انجام نمی دهید و انتظار دارید در دراز مدت به شما کمک کند.

برای داشتن کنترل مناسب فشار خون به صورت روزانه، سعی کنید سبک زندگی خود را تغییر دهید و به عنوان مکمل، آلوی خیس شده را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا وضعیت خود را بهبود بخشد.