پیراهن مردانه پشمی که هیچگاه الیاف های آن خراب نمی شود و پرز نمی اندازد

اکثر مردان با این سبک پیراهن خوب عمل می کنند، اما شما همچنان می خواهید اجازه دهید اندازه گیری های منحصر به فرد شما بر تصمیم خرید شما تأثیر بگذارد.
تناسب گشاد: این پیراهن مردانه پشمی برای مجالس گاه به گاه مناسب است، اگرچه باید در ناحیه کمر، سینه و بازوها احساس آرامش داشته باشد، اما همچنان می خواهید مطمئن شوید که با اندازه های شما مطابقت دارد.

با این حال، سوراخ بازو باید درست تا شانه های شما باشد، لبه پیراهن باید دقیقاً بالای وسط ران باشد و یقه باید یک یا دو انگشت از گردن شما فاصله داشته باشد.
نوع پارچه ای که برای ساخت پیراهن استفاده می شود
نکته مهم دیگری که باید انجام داد؟ نوع پارچه برای ساخت پیراهن! اگرچه از نظر فنی می توانید هر ماده ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید، توصیه می شود از الیاف مصنوعی یا مصنوعی مانند پلی استر یا ریون دوری کنید.

در عوض، چیز طبیعی‌تری را برای ارتقای تهویه بهتر و تنظیم دما انتخاب کنید. به گفته کارشناسان، برخی از پارچه‌های مورد علاقه عبارتند از:

پنبه نرم : پنبه نرم، قابل تنفس و سبک، یک ماده همه کاره است که باعث می شود پیراهن به تناسب و احساس خوبی به شما دست دهد. پیراهن نخی که به تنهایی یا با کت یا کت و شلوار عالی است، پیراهن های نخی تضمین شده است که شما را خنک و شیک می کند.
کتانی: اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید یا چیزی کمی معمولی می خواهید، کتانی گزینه عالی دیگری است.

پیراهن کتان انتخاب خوبی است زیرا این پارچه کاملاً طبیعی بسیار خنک است و در دفع رطوبت از بدن عالی است. با این حال، راحت تر شده است و بافت کمی خشن دارد.

پارچه آکسفورد: پیراهن آکسفورد یک انتخاب محکم برای ظاهر غیر رسمی‌تر است، پیراهن آکسفورد کمی ضخیم‌تر از پیراهن نخی ظریف است و آن را به انتخاب خوبی برای موقعیت‌های بیرون از خانه تبدیل می‌کند. اگر دوام و کارایی در لیست اولویت شما قرار دارد، ممکن است این پارچه برای شما مناسب باشد.