جاکلیدی چاقو ابزار اصلی برای فرار زندانیان زندان اوین

کابینت کلید به سادگی بر روی دیوار نصب می شود و با پیچ ثابت می شود، کیت ثابت همراه است. مونتاژ به مهارت های اولیه DYI نیاز دارد.

این جعبه کلید یا به اصطلاح جاکلیدی چاقو از ورق فولادی محکم ساخته شده است و می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

بسیار کاربردی، هم در دفتر و هم در خانه.

Rottner Security مجموعه ای از هفت جعبه مختلف را در اندازه های مختلف ارائه می دهد. برای کمک به شما در انتخاب شما، کارکنان متخصص ماهر برای مشاوره در دسترس هستند.

جعبه کلید Rottner TS 48 از فولاد جامد ساخته شده است که مجهز به قفل استوانه ای است و برای نصب روی دیوار در نظر گرفته شده است. قلاب های شماره گذاری شده متوالی جذاب هستند. به هر کلید می توان یک عدد اختصاص داد و بنابراین نیازی به جستجو در کادر نیست.

SK 10 یک جعبه کلید کوچک، آسان برای مدیریت و کاربردی از Rottner Security است. نوارهای قلاب قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و جعبه دارای دو کلید برای بسته شدن است.

جعبه کلید SK 20 از Rottner Security یک جایگزین عملی و نسبتا ارزان برای تمام کلیدهایی است که نمی خواهید از دست بدهید. البته بند های قلاب نیز برای این مدل قابل تنظیم هستند.

در صورت نیاز به ذخیره کلیدهای بیشتر، مدل Rottner TS 93 توصیه می شود.در این مدل می توان 93 کلید را روی قلاب های شماره گذاری شده متوالی ذخیره کرد. این جعبه کلید از ورق فولادی ساخته شده است، ایمن، بادوام و کاربردی است. می توان آن را روی دیوار نصب کرد.

جعبه کلید Rottner SK 30 دارای فضایی برای 30 کلید است که می توان آنها را روی شش نوار قلاب قابل تنظیم قرار داد. برچسب های خطوط رنگ متفاوتی دارند و به صورت متوالی شماره گذاری می شوند. کلیدها کاملاً مرتب و مرتب می شوند!