الگو سازی لباس های چرم بر چه اساسی است

یا بیش از 20 سال است که استودیوی چرمی دوس سانتوس در یکی از آپارتمان‌های قدیمی با علامت تجاری برلین مستقر است، جایی که نمایشگاه و محل تولید را زیر یک سقف ترکیب می‌کند.

طراح پترا دوس سانتوس می‌گوید: «هر بار وقتی مشتریانم متوجه م

از آب انار پخته شده می توانید برای درمان سرما خوردگی و همچنین تقویت سیستم ایمنی استفاده کنید. در واقع برای اینکه از خواص بی نظیر این میوه خوشمزه و پرخاصیت بهره مند شوید بهتر است که آب آن را صبح به صورت ناشتا میل نمایید.

ی‌شوند که در یک «استودیوی واقعی» هستند، با چرخ خیاطی، مواد و همه چیز، خوشحال می‌شوم.

او یک جریان کاری سنتی از جمله الگوسازی، انتخاب مواد و برازش را دنبال می کند. او توضیح می‌دهد: «در سال‌های اخیر، من در چرم کششی تخصص داشتم، زیرا این امکان را برای طرح‌های چسبان می‌دهد که قبلاً به‌دست آوردن آنها با چرم بسیار دشوار یا غیرممکن بود.

یکی از سیستمهای خنک کننده ای که بسیار قدیمی است و طرفدار زیادی نیز داشته است یخچال نفتی هستند که در ترموستات آنها جیوه قرمز استفاده شده است که ماده ای کمیاب و خطرناک بوده است.

هر قطعه «ساخت برلین» است که توسط پترا دوس سانتوس و تیمش طراحی و تولید شده است. این چرم منحصراً از آلمان و اروپا است که توسط رگولاتورهای آلمانی تأیید شده و کیفیت بالایی دارد. دوس سانتوس می افزاید: «این مهم است که نه تنها زیبا به نظر برسد، بلکه عاری از سموم و اخلاقی باشد.»

اینکه درباره زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش چه می گوید برای خیلی از مردم ایران مهم است.

مشتریان او افرادی هستند که از هر جنسیتی آگاه به مد هستند و علاقه مشترک به چرم دارند – با سبک، سلیقه و ترجیحات فردی، که به کیفیت و مهارت اهمیت می دهند.

می‌توانید لوازم جانبی پیچیده BDSM، لباس‌های چرمی و مشاوره‌های حرفه‌ای را در نمایشگاه او و همچنین طیف وسیعی از قطعات انتخابی را در فروشگاه آنلاین بیابید.

مدل پالتو چرم جدید از شیک ترین انواع آن بوده که بیشتر مورد پسند قشر جوان می باشد معمولاً دختران شیک پوش و خوش استایل حداقل یک مدل از پالتوی چرم بلند را دارند که در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می دهند.

نگاهی اجمالی به lookbook آنلاین بیندازید تا در مورد تخصص های دوس سانتوس بیشتر بدانید.

  • منابع:
    1. Leather studio dos Santos: A PASSION FOR LEATHER
  • تبلیغات:
    1. راز موفقیت مسن ترین میلیاردر جهان که عمر طولانی داشت
    2. چگونه بهترین قابلمه تفلون را بشناسیم؟
    3. فاکتورهای مهم دزدگیر باکیفیت!
    4. انتخاب بهترین جوراب متناسب با کفش!