با تن ماهی گلکسی لباسهای کثیف خود را بشویید

ترد تن تن تند – یک قوطی کنسرو تن ماهی لذیذ را با وینگرت، کمی فلفل و یک قاشق غذاخوری واسابی مخلوط کنید تا طعم خاصی داشته باشید، سخاوتمندانه روی کراکر برنج بمالید تا طعم خوشمزه نهایی را به دست آورید.

ساندویچ ساردین کبابی – یک قوطی از ساردین مورد علاقه خود را بردارید و روی کباب بزنید، فقط چند ثانیه حرارت بالا در هر طرف، فقط یک نکته از ترد مورد نیاز ساندویچ شما را اضافه می کند، با پنیر مورد علاقه خود مخلوط کنید، مقداری گوجه فرنگی، کاهو و کمی مایونز به آن اضافه کنید و همه چیز آماده است.

آغشته به خال مخالی: یک قوطی ماهی خال مخالی را در سس گوجه فرنگی، یک پیاز ریز خرد شده، کمی نمک، ¼ فنجان سس تند گوجه فرنگی، کمی فلفل و یک فنجان پر مایونز را در یک کاسه ترکیب کنید و خوب مخلوط کنید، دیپ ماهی خال مخالی بهتر است با کراکر گندم کامل سرو شود و اگر قبل از سرو سرد شود بهتر است.

اگر به دنبال بهترین تن ماهی گلکسی با بهترین قیمت هستید، غذاهای برند LaRuche تامین کننده ای هستند که به دنبال آن بوده اید، با بیش از 20 سال فعالیت در صنعت غذاهای دریایی، LaRuche برای مدت طولانی مورد اعتمادترین نام در غذاهای دریایی وارداتی اروپا بوده است.

اگر می‌خواهید بیشتر بدانید یا می‌خواهید برنامه مشتری برگزیده ما را بررسی کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید، وقتی صحبت از ماهی تن می شود، ماهیگیر مسئول به Skipjack قدرتمند نگاه می کند.

با طول عمر کوتاه تر و چرخه رشد به همان اندازه، ماهی تن پرش از نظر بسیاری از افراد در صورت برداشت عاقلانه، یک ماهیگیری پایدار است.

سایر گونه های رایج ماهی تن بسیار طولانی تری طول می کشد تا به بلوغ برسند و به همین دلیل دوباره پر کردن آنها دشوارتر است.

Skipjack همچنین حاوی جیوه کمتری نسبت به سایر برندهای پیشرو است و برای کسانی که ممکن است باردار باشند بی خطر است، با خرید انواع ماهی تن، سهم خود را برای حمایت از شیوه های ماهیگیری پایدار و رفاه عمومی اقیانوس ها انجام می دهید.

ماهی کنسرو شده اروپایی اغلب به دلیل تازگی، طعم قوی و طبیعی و سرزندگی عمومی صید، بالاتر از بقیه است، با استفاده از آب های سرد و غنی از مواد مغذی که سواحل اروپا را احاطه کرده اند، ساردین ها، ماهی خال مخالی و ماهی تن که از این منطقه تگرگ می گیرند، می توان به عنوان یک پیشنهاد لذیذ در بسیاری از سفره ها در سراسر جهان در نظر گرفت.

سالم ترین ماهی کنسرو شده از طعم دهنده های مصنوعی یا مواد نگهدارنده استفاده نمی کند، در حالی که افزودنی‌های شیمیایی می‌توانند برای حفظ طعم و حفظ طراوت کار کنند، ماهی خوب و با کیفیت از روش‌های کاملا طبیعی استفاده می‌کند تا حس واقعی عمق را به تجربه ارائه دهد.