جنگ والدین با فرزندان خود در حوزه مد لباس

تو تنها نیستی بسیاری از والدین با جنگ مد با فرزندان خود و پوشیدن لباس آنها به ویژه در صبح های شلوغ دست و پنجه نرم می کنند. اما قبل از تبدیل شدن به نبردی که در آن هیچ کس برنده نمی شود، اجازه دهید در نظر بگیریم که آیا انتخاب مد بچه ها واقعاً نامناسب است یا چیز دیگری اکثر مبارزات قدرت بر سر لباس نتیجه تمرین استقلال کودکان خردسال است.

بازار پر رونق فروش بلوز  شلوار  پاییزه بچه گانه راحتی مخملی و ساده باعث شده است که این محصول لاکچری و زیبا که متقاضیان بسیاری نیز دارد در کیفیت‌های متفاوتی با توجه به نوع پارچه تولید گردد.

به ویژه کودکان نوپا و پیش دبستانی در حال توسعه حس خود هستند و اغلب از مرزهای تعیین شده عبور می کنند. به طور مشابه، کودکان بزرگتر ممکن است در تلاش باشند تا بفهمند که چه کسی هستند و چگونه از طریق انتخاب لباس خود را نشان دهند.

با این حال، اینکه بچه ها یاد بگیرند خودشان لباس بپوشند و لباس و استایل خودشان را انتخاب کنند، مهارت های زندگی مهمی است که ما به عنوان والدین باید به آنها کمک کنیم تا یاد بگیرند. انتخاب لباس دخترانه شیک کودکان نوپا دغدغه بسیاری از والدین مخصوصا در فرزند اول می باشد.

ابتدا گزینه های لباس نامناسب را تعیین کنید. انتخاب‌های لباس و سناریوهایی را که شما و شریک والدینتان (در صورت وجود) برای پوشیدن بچه‌ها نامناسب می‌دانید، فهرست کنید.

لباس هایی که از کودک شما در برابر آب و هوا محافظت نمی کنند یا لباس هایی که برای این مناسبت نامناسب هستند ممکن است در لیست نامناسب قرار گیرند. شلوار جین ممکن است برای جشن تولد دوستان مناسب باشد اما برای مثال برای یک مراسم رسمی مناسب نیست.به همین دلیل بازار خرید و فروش لباس کودک پسرانه و لباسهای بچگانه از جمله پیراهن و شلوار بسیار پر رونق و پر سود است.
خطوط خود را بکشید و نبردهای لباس خود را با دقت انتخاب کنید. از خود بپرسید: “آیا واقعا برایم مهم است که فرزندم با یک جوراب صورتی و یک جوراب بنفش به پیش دبستانی برود اگر خودش همه کارها را انجام دهد؟”

“آیا مهم است که دانش آموز راهنمایی من تمام مشکی بپوشد و بخواهد موهایش را به آخرین ترند آرایش کند؟” شاید، اما بیشتر کودکان صرفاً بیان خود را آزمایش می‌کنند، استقلال خود را به کار می‌گیرند، یا رفتارهای سرکش اما عادی نوجوانی را بروز می‌دهند.

قبل از اقدام نمودن به خرید لباس مجلسی نوزاد خود، برای صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین هزینه هایتان سعی کنید ابتدا طرح و مدل دلخواه را یافته و سپس به دنبال آن بگردید.

در نهایت، اکثر ما برای موفقیت باید با انتظارات جامعه از لباس مناسب مطابقت داشته باشیم و به مرور زمان این مهارت ها را یاد بگیریم. دلیل اصلی انتخاب مد آنها را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید که آیا ارزش مبارزه را دارد یا خیر.

  • منابع:
    1. Does your daily morning routine begin with your toddler insisting on wearing a tutu or superhero cape to school? Or does your preschooler insist that blue polka dot socks go with her pink flower dress?
  • تبلیغات:
    1. خدمات اینترنتی پروپوزال زیست محیطی
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از لیمو برای تمیز کردن محفظه لباسشویی!