جک بازویی پارکینگی که سبب کنده شدن همه دندان های یک پیرمرد شد

عملکرد حافظه موقعیت. موتور می تواند موقعیت محدود را به خاطر بسپارد، بنابراین بازوی بوم به موقعیت راست باز می گردد حتی اگر موتور به صورت دستی با یک دسته بچرخد.
موتور با دمای کاری پایین تر کار می کند.
چرخه وظیفه بالا – حدود 3 میلیون باز و بسته می شود.

جک‌های قیچی که با اکثر خودروها، کامیون‌ها و شاسی‌بلندهای جدید عرضه می‌شوند، به طرز تاسف‌باری ناکافی هستند.

اتکا به یکی، ایمنی و آسیب به وسیله نقلیه شما را به خطر می اندازد و ممکن است به دلیل مشکلی به سادگی پنچر شدن لاستیک، شما را سرگردان کند.

اما جک بازویی پارکینگی مخصوص آفرود نیز می‌توانند خطرناک، گران، چالش برانگیز و حمل آن دشوار باشند. خوشبختانه، گزینه بهتری وجود دارد.

مشکل با جک های قیچی
به پشت یا زیر صندلی عقب خود، یا داخل یا زیر تریم در قسمت بار خود نگاه کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که یک تکه فلز تا شده که طبق ادعای کتابچه راهنمای مالک می تواند ماشین شما را بلند کند.

جک قیچی که خودروی شما با آن عرضه می‌شود به گونه‌ای طراحی شده است که با نواحی خاصی از جوش در زیر درها یا قاب خودرو ارتباط برقرار کند.

تقریباً مطمئناً ماشین یا کامیون شما دارای جک قیچی مانند این است.
هنگامی که خودروسازان جک قیچی را طراحی یا انتخاب می کنند، هزینه، اندازه بسته بندی و سهولت حمل را در اولویت قرار می دهند. این به این معناست که: آنها ساخته شده اند تا حمل شوند، استفاده نشوند و حداقل سطح عملکرد را هدف قرار دهند.

ظرفیت وزن جک قیچی که در جایی در ماشین شما پنهان شده است احتمالاً از وزن خالی وسیله نقلیه شما بیشتر می شود – نه بیشتر.

این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود برای بلند کردن یک وسیله نقلیه کاملاً خالی با استفاده از یکی از آنها تلاش فیزیکی زیادی انجام دهید. و این مشکل با نیاز به بلند شدن از قسمت های بالای سیستم تعلیق خودرو تشدید می شود.