دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو به عنوان متفاوت ترین قهوه ساز جهان

برخی از مارک ها ماشین آلات را با تمام جزئیات مورد مطالعه قرار می دهند که بخشی از مبلمان محلی می شود.

ما در Pontevecchio آنقدر در طراحی دستگاه های اهرمی خود دقت می کنیم که فقط با دیدن آن می خواهید یک گوشه قهوه در آشپزخانه ایجاد کنید که کاملاً به تهیه اسپرسو اختصاص دارد.

دستگاه های قهوه ساز اهرمی ما
شرکت ما با یک حرفه متولد شد: با دستگاه قهوه ساز صنعتی ایتالیایی نو به همه فرصتی برای تهیه یک اسپرسو با کیفیت بالا، هم در خانه و هم در مکان‌هایی که برای عموم آزاد است، بدهیم.

بیش از بیست سال است که ما خود را با تعهد و اشتیاق وقف ایجاد ماشین‌های قهوه اهرمی، زیبا و با توجه به جزئیات کرده‌ایم که برای مقاومت در برابر زمان و سایش طراحی شده‌اند.

در طول مرحله طراحی، ما به سه نوع راه حل فکر کردیم تا نیازهای هر نوع مشتری را برآورده کنیم:

صادرات، از 990 تا 1480 یورو (بسته به رنگ).


Luxury 1 Group, 1190 یورو;
لوکس 2 گروه، 1399 یورو.
مدل Export به صورت مکانیکی کار می کند، در حالی که گرمایش آب برقی است. دستگاه قهوه ساز این نوع از برنج و ورق استیل ساخته شده است که با طراحی خطی و نه حجیم مشخص می شود و برای هر نوع زمینه ای مناسب است. این دستگاه یک گروه واحد است و به شما امکان می دهد همزمان دو قهوه تهیه کنید.

بررسی سطح آب بسیار ساده است و با دید قابل انجام است. مجهز به شیر اطمینان روی دیگ است. دومی از برنج ساخته شده است و می تواند تا 0.9 لیتر آب را در خود جای دهد.

دستگاه های قهوه ساز Lusso به صورت یک گروهی و دو گروهی موجود هستند . آنها اتوماتیک هستند و مجهز به چراغ های نشانگر برای بررسی فشار و حداقل سطح آب هستند.

همچنین در نظر بگیرید که چقدر فضایی را باید به قهوه ساز خود اختصاص دهید.