روفرشی کشدار ایرانی 9 متری با زمستانی که یک سال طول کشید

در مرحله اولیه استفاده از این نوع فرش‌ها و روفرشی کشدار ایرانی 9 متری، پدیده پرز شدن الیاف اکریلیک رخ می‌دهد، به این معنی که مانند فرش‌های پشمی، موهای شل برای مدت زمان مشخصی بیرون می‌آیند. نگران نباشید – برای جلوگیری از این فرآیند، محصول را فقط باید به طور مرتب جاروبرقی زد. این پدیده کیفیت بالای محصول را ثابت می کند.

 

فرش های پلی استر
فرش های پلی استر با پرز بسیار نرم و لطیف مشخص می شوند، پرز متراکم آن ها براقیت بالایی پیدا می کند و بسته به زاویه تابش نور، رنگ نخ ممکن است کمی درخشان شود و سایه آن تغییر کند.

این فرش ها بسیار بادوام، نگهداری آسان و کاربردی هستند و کاملاً با فضای داخلی مدرن ترکیب می شوند. الیاف پلی استر نیز اغلب با الیاف پلی پروپیلن ترکیب می شوند.

فرش ویسکوز
فرش های ویسکوز فرش هایی با کیفیت هستند. آنها روی پنبه بافته می شوند ، الیاف آنها براقیت بالایی پیدا می کنند ، لغزنده هستند و به همین دلیل احساس رطوبت را به وجود می آورند.

آنها همچنین با یک جلوه بصری جالب مشخص می شوند، رنگ های بسیار واضحی دارند و بسته به زاویه تابش نور، سایه های خود را تغییر می دهند. این فرش ها تنها قابل شستشو هستند.

فرش های پشمی
فرش های پشمی فرش های طبیعی هستند که عمدتاً از پشم گوسفند (اغلب پشم نیوزلند) برای تولید آنها استفاده می شود. مزیت فرش های پشمی بیش از همه عمر طولانی، کیفیت منحصر به فرد، مقاومت در برابر کثیفی، فشردن و سایش است.

فرش های پشمی نرم و خوشایند هستند، گرد و غبار را جذب نمی کنند، برق نمی گیرند.

یکی دیگر از مزایای پشم، ضد شعله بودن آن است. فرش های پشمی برای افراد مبتلا به آلرژی توصیه نمی شود. هنگام خرید فرش پشمی، ارزش دارد که از داشتن گواهینامه ” وولمارک ” اطمینان حاصل کنید که کیفیت بالای محصول را تضمین می کند.