سبد حصیری دستباف که در دماهای مختلف به رنگ های مختلف در می آید

بافتن متقاطع.
در زوایای قائم یک حلقه را وارد کنید. سپس چوب آماده شده (زونا، ریشه) را می گیریم و همانطور که در عکس نشان داده شده است، یک سر را بین حلقه ها نگه می داریم. انتهای سوخت گیری به سمت داخل است و سفت می شود. صلیب دوم را نیز می بافیم.

اگر خطوط سبد حصیری دستباف آینده موفق باشد، بافتن ادامه می یابد. هنگامی که فاصله بین دنده ها افزایش می یابد، بخش های اضافی بین آنها قرار می گیرد.

در مرحله بعد، انتهای تیز سه لبه اول را در هر طرف وارد کنید. ابتدا با یکی و سپس با دیگری میبافیم. بررسی می کنیم که آیا دو نیمه کاوشیک یکسان است یا خیر. برای این کار وسط بند دنده را ببندید.

در پایان بافت وقتی تمام دنده ها وارد شد، ممکن است معلوم شود که بافت حلقه داخلی به پایان می رسد و هنوز در وسط آن خالی است. در این حالت به دلیل فعل و انفعالات موازی در هر طرف، لازم است سبد را در تمام طول آن تراز کنید. در همان زمان، انتهای هر شاخه (زونا یا ریشه) در زیر نوک قرار گرفته و قطع می شود.
هنگام بافتن ردیف های آخر، گره زدن رشته بین دنده ها مانند دوخت با سوزن است: با تلاش کشیده می شود تا تراکم یکنواخت و تناوب متقارن ایجاد شود. تکمیل یک محصول بافته شده شامل برداشتن سوراخ ها، بریدن انتهای بلند میله ها و تمیز کردن آنها با سوهان یا پارچه سنباده است.
سعی کنید ساده ترین سبد کوشیک را ببافید. این نه تنها مفید است، بلکه یک فعالیت بسیار هیجان انگیز است.

بافتن سبدهای حصیری برای زنان سوزن دوز مبتدی
سبد بافته شده از میله بسیار کاربردی و مفید در خانه است. می توان از آن هنگام رفتن به جنگل برای چیدن قارچ یا توت و گذاشتن سبزیجات و میوه در آن استفاده کرد. همچنین با این سبد شیک می توانید به فروشگاه بروید. از سبد حصیری می توان برای نگهداری وسایل مختلف مانند چتر استفاده کرد.