سرکه سیب سمیه یک کودک را از مرگ حتمی نجات داد

سرکه سیب چگونه به دست می آید؟
سرکه سیب سرکه ای است که از تخمیر سیب به دست می آید که طی آن قند موجود در سیب سیب توسط باکتری ها و مخمرها به الکل و سپس به سرکه تجزیه می شود.

باید گفت سرکه سیب سمیه دارای رنگ زرد مایل به قهوه ای روشن است و اغلب به صورت فیلتر نشده و پاستوریزه فروخته می شود، اغلب یک رسوب کدر در ته بطری تشکیل می دهد که عمدتاً از باکتری های اسید استیک تشکیل شده است.

فواید دیگر سرکه سیب چیست؟
سرکه سیب در واقع فواید مختلفی دارد . اغلب، فقط جنبه رژیم غذایی ارزش گذاری می شود و توانایی آن در پیشگیری و مبارزه با بیماری ها فراموش می شود . در واقع، سرکه سیب قادر به بهبود متابولیسم ، تحریک هضم، کاهش التهاب گوش میانی و به طور کلی التهاب است.

همچنین برای مقابله با کمبود کلسیم ، بهبود گردش خون، برای درمان گرفتگی عضلات و بسیاری از بیماری‌های دیگر مصرف می‌شود.

با حمایت Pazienti.it
بیمه حیوانات خانگی یا مراقبت های دامپزشکی متقابل،
بیمه حیوانات خانگی یا بیمه سلامت دامپزشکی، چه تفاوتی با هم دارند؟ راهنمای کامل برای کشف تمام راه حل ها.
موارد منع مصرف سرکه سیب چیست؟
سرکه سیب، مانند همه مکمل ها، در برخی شرایط منع مصرف دارد . یکی از مواردی که مصرف سرکه سیب در آن توصیه نمی شود، زمانی است که از پوکی استخوان رنج می برید ، زیرا مصرف طولانی مدت آن باعث کاهش سطح پتاسیم و کاهش تراکم استخوان می شود.

حتی اگر از زخم معده رنج می برید ، باید از مصرف آن خودداری کنید، زیرا اسیدیته قوی سرکه می تواند باعث تحریک بیشتر مخاط معده شود .

همچنین، همیشه بهتر است از سرکه سیب رقیق شده استفاده کنید ، زیرا ممکن است مینای دندان شما را فرسایش دهد. سرکه سیب همچنین می تواند باعث واکنش های آلرژیک شود که منجر به مشکلات تنفسی، بثورات پوستی و کهیر می شود.

سایر عوارض جانبی احتمالی مربوط به استفاده از آن می تواند: تهوع، مشکلات گوارشی و سوزش سر دل باشد. اگر از داروهای تیروئید یا رقیق‌کننده‌های خون استفاده می‌کنید یا از دیابت رنج می‌برید ، بهتر است قبل از مصرف سرکه سیب با پزشک مشورت کنید.