صید ماهی کفال

طعمه کفال یک مصلحت عالی است که توسط کسانی که می خواهند توجه ماهی ها را به خود جلب کنند و دیوانگی غذای کفال ها را آزاد کنند استفاده می شود. ماهیگیری کفال بسیار جالب است، زیرا کفال دوست دارد در مدارس زندگی کند.

برای صید کفال و ماهی سفید از تکنیک ماهیگیری از کف، بولونیز و ماهیگیری با چوب ثابت استفاده می شود. با این حال، می توانید این باله را با آزمایش تکنیک ها و تجهیزات مختلف تضعیف کنید، اما طعمه مورد علاقه آن را فراموش نکنید: طعمه کفال.

به طور کلی، کفال از جلبک ها، کرم های کوچک و سخت پوستانی که در کف سنگی یا شنی ریشه دارند تغذیه می کند. در عوض، وقتی در بندر است، هر چیزی از ضایعات ماهی گرفته تا نان می خورد.

ماهی

ماهیگیران کفال

به همین دلیل ماهیگیران ورزشی این ماهی و ماهی انگز را با خمیر نان و طعمه خاکی وسوسه می کنند.

در بازار می توانید دو نوع طعمه زمینی پیدا کنید:

خشک، ساخته شده با گچ، پنیر، اسانس های طبیعی و رایحه.
مرطوب، با بافت خامه ای، از تکه های ماهی دور ریخته شده درست شده و در آب نمک قرار داده شده است.
مرطوب برای ایجاد ابری از بو که قادر به جلب توجه ماهی حتی در فواصل طولانی است، عالی است.

بر خلاف ماده خشک، قوام تقریبا مایع ترکیب معطر به زودی در آب حل می شود، بنابراین طعمه هیچ غذایی برای جذب ندارد و روی طعمه می ریزد.

در این مقاله به تحقق آن، مواد تشکیل دهنده و ترفندهایی می پردازیم که برای یک طعمه کفال DIY عالی باید دنبال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خمیر و طعمه برای کفال: طعمه های کشنده

خمیر نان طعمه ایده آلی برای ماهیگیری کفال است. به دلیل ویژگی های ذاتی آن، برای کسانی که تصمیم به صید کفال دارند، مزایای قابل توجهی دارد:

ارزان است؛
بسته به نیاز می تواند قوام نرم یا فشرده تری داشته باشد.
بوی تند دارد؛
می توانید آن را با مواد مختلف طعم دار کنید.
ویژگی‌های خمیرها مزیت بزرگی دارند که قدرت جذابیت کشنده‌ای دارند که باعث می‌شود ماهیگیران از این طعمه‌ها بیشترین استفاده را ببرند.

به علاوه، می‌توانید پاستا را با استفاده از افزونه‌های متعدد سفارشی کنید.

معمولا با نان ساندویچی که آب دریا به آن اضافه می شود تهیه می شود. بسیار مهم است که پاستا را با قوام مناسب درست کنید، زیرا:

اگر خیلی فشرده باشد قدرت جذابیت خود را از دست می دهد.
اگر خیلی نرم باشد روی قلاب ثابت نمی ماند.
می‌توانید از خمیر با درست کردن توپ‌هایی برای انداختن در آب استفاده کنید. با این حال، هنگامی که مقدار زیادی جزئی در آب وجود دارد، طعمه کفال و ماهی دلمی مفید است.

آیا می دانید دستور العمل هایی برای تهیه آنها در خانه وجود دارد؟ در پاراگراف بعدی در مورد آن صحبت می کنیم.

ماهی

صادرات ماهی

چگونه طعمه کفال را درست کنیم؟

طعمه کفال طعمه ای است که بسته به دستور پختی که استفاده می شود، می توان آن را با اجزای مختلفی درست کرد. هر ماهیگیر بسته به منطقه ای که در آن ماهیگیری می کند و تجربیاتش لیست مواد تشکیل دهنده خود را دارد.

طعمه کلاسیک برای ماهیگیری کفال از آرد یا نان با افزودن یک یا چند ماده جذاب مانند خمیر ماهی کفال تشکیل شده است. انواع خشک انواع مختلف و دستور العمل های بی پایانی را برای امتحان کردن ارائه می دهند.