فریم عینک گوچی که فقط سلیبریتی ها می توانند آن ها را داشته باشند

اولین عینک آفتابی فندی و فریم عینک گوچی در سال 1980 روشن شد. مجموعه هایی که با لوگوی مشخص با دو حرف “F” امضا شده بودند شامل فریم هایی بودند که با طراحی، دقت و پیچیدگی واقعی ایتالیایی متمایز می شدند.
در حال حاضر، این شرکت طیف گسترده ای از محصولات شیک را ارائه می دهد که با اشکال پیچیده مشخص می شود. پیشنهادات کلاسیک نیز موجود است.
عینک پولاروید
لیست ما نمی تواند محصولات را برای کارهای خاص از دست بدهد. برند عینکی که همه باید بدانند پولاروید است. عینک آفتابیلنزهای این شرکت با استفاده از فناوری نوآورانه ساخته شده اند که به لطف آن دید بهتر و واضح تری ارائه می دهند.
راز آنها در لنزهای پلاریزه نهفته است – عینک های ویژه ای که بازتاب نور آزار دهنده را از بین می برند.


پلاریزاسیون در عینک نوعی فیلتر است که می تواند تفاوت بین امواج نور افقی و عمودی (خیره کننده) را “شناسایی” کند و تنها به اولی اجازه ورود به چشم را می دهد. به لطف ساختار ویژه، شیشه های دارای فیلتر پلاریزه به طور غیرقابل انکاری عملکرد روزمره را تسهیل می کنند.
فریم عینک آفتابی پولاروید نه تنها به رانندگان یا ورزشکاران، بلکه به همه کسانی که می خواهند در هر شرایطی احساس راحتی بینایی کنند، اختصاص دارد.
عینک پلار ویژن
عینک آفتابی با پلاریزه روز به روز در لهستان محبوب تر می شود. با این حال، عینک‌های دارای فیلتری که بازتاب نور را مسدود می‌کند، گران‌تر از مدل‌های بدون چنین ویژگی‌هایی هستند، بنابراین همه نمی‌توانند آن‌ها را بخرند.
در پاسخ به این مشکل، قاب های پلار ویژن در بازار ظاهر شدند . عینک آفتابی این برند کمی گرانتر از عینک آفتابی معمولی است. اگر به دنبال عینک های پولاریزه خوب با قیمت مناسب هستید، این عینک های Polar Vision ممکن است انتخاب خوبی باشند