قوطی فلزی چهارگوش در قصری هزار ساله پیدا شده است

بازار قوطی های فلزی GCC – روندهای کلیدی بازار.

انتظار می رود امارات متحده عربی تسلط یابد
انتظار می رود امارات متحده عربی به دلیل افزایش تقاضا برای غذاهای ارگانیک در این کشور، بر بازار قوطی فلزی چهارگوش در منطقه خاورمیانه و آفریقا تسلط یابد. بر اساس راهنمای تجارت جهانی ارگانیک، محصولات ارگانیک در امارات متحده عربی ارزش بازاری 32.6 میلیون دلاری را به ثبت رساندند که حدود 0.05 درصد از تقاضای جهانی را نشان می دهد، با هزینه سرانه 3.49 دلار در سال 2021.
از آنجایی که بازار نوشیدنی های ارگانیک در حال تکامل است و مصرف کنندگان به طور فزاینده ای مراقب سلامتی خود هستند، انتظار می رود تقاضا برای محصولات ارگانیک همچنان افزایش یابد و تا سال 2025 ارزش آن به 38.9 میلیون دلار برسد.
علاوه بر این، با توجه به پتانسیل آینده آن برای کمک به رشد اقتصادی و پایداری دبی، به عنوان یکی از شش بخش متمرکز استراتژی صنعتی دبی 2030 انتخاب شد.


علاوه بر این، جمعیت رو به رشد مهاجران مهاجر که حدود 48 درصد از کل جمعیت امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهد، به دلیل سهولت، به افزایش بازار محصولات غذایی کنسرو شده کمک می‌کند.
این کشور همچنین تقاضای قابل توجهی برای راه حل های بسته بندی از صنایع مراقبت شخصی و لوازم آرایشی دارد.

گزارش اخیر منتشر شده توسط اتاق بازرگانی و صنعت دبی پیش بینی کرده است که فروش خرده فروشی امارات متحده عربی تا سال 2025 به 70.5 میلیارد دلار (259 میلیارد درهم) برسد که رشد سالانه 6.6 درصدی است.

بر اساس کشور
محدوده گزارش را می توان بر اساس نیازهای شما سفارشی کرد، اینجا کلیک کنید.

روندهای کلیدی بازار
انتظار می رود قوطی های آلومینیومی سهم قابل توجهی داشته باشند
انتظار می‌رود که قوطی‌های آلومینیومی به دلیل معرفی محصولات جدید و راه‌حل‌های بسته‌بندی، سهم قابل‌توجهی را به خود اختصاص دهند، که باعث ایجاد انواع بیشتری از محصولات در دسترس مصرف‌کنندگان می‌شود و در نتیجه منجر به رشد فروش محصولات غذایی کنسرو شده می‌شود.