لباس رقص باله بچه گانه که در فستیوال جشنواره کن به نمایش گذاشته شد

هزینه کمد لباس رقص باله بچه گانه مبتدی بزرگسالان واقعا کم است. با خرید محصولات ارزان قیمت در دکاتلون یا آنلاین، می توانید یک یونیفرم کامل (ترک، جوراب شلواری، کفش و دامن) با قیمت حدود 50 یورو داشته باشید.

با دوری از دامن می توانید در هزینه خود صرفه جویی کنید. می توانید همین مبلغ یا بیشتر را فقط برای لئوتارد خرج کنید. حد فقط میل شما به خرج کردن است.

بدن آره یا نه؟
همانطور که قبلا ذکر شد، ترمز ضروری نیست، اما اگر بعد از چند درس متقاعد شدید که به طور منظم در دوره شرکت کنید، به شما توصیه می کنم که یکی را خریداری کنید.

عدم تمایل بزرگسالان به استفاده از لئوتارد عموماً نتیجه مستقیم ترس از ایجاد تأثیر بد است. و بسیاری از دانش آموزان دوره های بزرگسالان بدن خود را زیر پیراهن های گشاد و ساق شلوار پنهان می کنند.

واقعیت این است که نشان دادن خطوط بدن یک تمرین بیهوده غرور نیست. این یک راه عملی – و همچنین تنها راه – برای نشان دادن نحوه حرکت شما، نحوه قرارگیری آنها به معلم است. در این رقص با ورزش تفاوتی ندارد. لباس خاص مطابق با نیازهای حرکاتی است که انجام می شود.

علاوه بر این، دلیلی در رابطه با انگیزه شخصی وجود دارد که به اعتقاد من برای مبتدیان بزرگسال بسیار مهم است: پوشیدن شلوار میل به رقصیدن و احساس یک رقصنده را برآورده می کند.

خوشبختانه در حال حاضر مدل های زیادی از پلک رقص، در متنوع ترین رنگ ها و متریال ها وجود دارد. مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که از پوشیدن آن لذت خواهید برد!

پلک رقص بزرگسالان
اولین پلک هرگز فراموش نمی شود

پوشیدن شلوار به تنهایی بسیار ناراحت کننده است، به همین دلیل است که همیشه جوراب شلواری رقص زیر شلوار پوشیده می شود . در اینجا نیز اکنون انتخاب گسترده ای از مواد و قیمت ها وجود دارد، در حالی که رنگ ها به طور کلی به سه گانه صورتی-گوشت-مشکی کاهش می یابد.

من خیلی به جوراب شلواری صورتی با پای پر وفادارم. من کانورتیبل‌ها را بسیار ناراحت‌کننده می‌دانم، یعنی جوراب شلواری با سوراخی در زیر کفی که به شما امکان می‌دهد سریع از پای برهنه به کف پا تغییر دهید.