لنگه کفش بروکس اصل در بیابان سبب انحراف کامیون شد

پیدایش تنوع در طراحی کفش ورزشی و تعیین خصوصیات فیزیکی کفش بروکس اصل از این نظر در ارتباط با مکان ورزش (زمینی، دریا، هوا و …) و نحوه انجام ورزش (سطح) است.

فشار کفش ورزشی در اکشن ورزشی). وقتی از این منظر ارزیابی شود، ساختار آناتومیک پا و عناصر ارگونومیک برای نوع ورزش در تعیین فرم طراحی موثر است.

در حالی که متریال کفی انتخاب شده مطابق با ویژگی های زمین در زیره بیرونی کفش کتانی استفاده می شود، آرایش سطح زیره مطابق با نوع ورزش و ساختار زمین طراحی شده است.

اگرچه سیستم های روشن و خاموش متفاوتی در طراحی کفش های ورزشی وجود دارد. استفاده از توری امروزه نیز رایج است. بند ها به صورت بافتنی چرخشی هستند و می توانند در رنگ و ضخامت مناسب طرح کفش باشند.

عموماً از چرم، چرم مصنوعی، پارچه مشبک و بوم به عنوان متریال استفاده می شود. در انتخاب متریال مورد استفاده، عواملی مانند مدل کفش، آب و هوا و محیطی که در آن قرار می گیرد، مد روز و منطقه استفاده در نظر گرفته می شود.

امروزه کفش های کتانی به مکملی شیک برای زندگی روزمره، حتی شب زنده داری تبدیل شده اند، بدون اینکه به راحتی آسوده شوند. امروزه کفش های کتانی برای برخی یک ترند، برای برخی دیگر یک نیاز عادی، نجات دهنده و حتی موضوع اعتیاد است. برای صنعت مد، خیلی راحت است که فقط به ورزشکاران واگذار شود،

اهمیت پوسته تخم مرغ در زندگی خانگی covit19 و استفاده از کفش های کتانی در حین ورزش
قبل از انقلاب صنعتی، بشر از طبیعت دور نشده بود، انسان به عنوان یک شکارچی و گردآورنده، با تقلید از حرکات غریزی حیوانات وحشی و توسعه روش های حمله و دفاع، در یک فعالیت بدنی مداوم بود.

ما انسانها از بدو خلقت خود برای یک زندگی بی تحرک طراحی نشده ایم، بنابراین فعالیت بدنی و ورزش تنها واقعیتی است که انگیزه سودمندی روحی و جسمی افراد را دارد.