ماساژ لاغری در تهران که به پسر شدن بچه آینده شما کمک می کند

اقدامات احتیاطی برای ماساژ پا مردم فکر می کنند که هر چه ماساژ لاغری در تهران دردناک تر باشد، موثرتر است، اما فشار بیش از حد باعث آسیب به بافت می شود و درد شدید عضلات را منقبض می کند که به اثر آرامش دست نمی یابد. به یاد داشته باشید که تا زمانی که درد کمی وجود دارد، همچنان در منطقه راحتی قابل تحمل است.

هر چه ماساژ طولانی تر باشد بهتر است در واقع فقط 5 تا 10 دقیقه طول می کشد و نکته کلیدی این است که هر روز پشتکار داشته باشید.

بیشتر افراد نمی توانند محل دقیق نقاط طب سوزنی را به درستی درک کنند.توصیه می شود که محدوده را کمی افزایش داده و ناحیه را حدود 1 سانتی متر ماساژ دهید تا اثر بهتری داشته باشد.

یادآوری پدیکور بعد از ماساژ آب گرم بنوشید تا دفع مواد زائد متابولیک را تسهیل کنید. بهتر است این کار را قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید، که می تواند به طور موثر به خواب کمک کند؛ از انجام پا درمانی 30 دقیقه قبل و بعد از غذا اجتناب کنید تا بر هضم غذا تأثیر نگذارد.

3 نکته کلیدی حمام پا دمای آب بین 40 تا 43 درجه سانتیگراد است هنگامی که دمای حمام پا از 45 درجه سانتی گراد بیشتر شود، اعصاب محیطی اپیدرم را تحریک کرده و باعث درد سوزش می شود.

زمان 20 تا 30 دقیقه طول می کشد در این زمان حداکثر اثر اتساع عروقی حاصل می شود که اگر از 30 تا 45 دقیقه بیشتر شود بافت را احتقان کرده و عروق خونی را منقبض می کند.

مقدار آب باید 1 سانتی متر بالاتر از پاهای برهنه زیر آب قرار گیرد روی پاهای برهنه یک نقطه طب سوزنی مهم “Sanyinjiao” وجود دارد که 1 سانتی متر بالاتر از نقطه بلندی پاهای برهنه قرار دارد، این نقطه اغلب تحریک می شود و تأثیر مراقبت های بهداشتی را دارد.

چه کسانی برای پدیکور مناسب نیستند؟ پارستزی پوست گردش ضعیف فشار خون پریود و بارداری زنان تمایل به خونریزی مانند خونریزی معده خونریزی رحم هموفیلی التهاب حاد یا زخم باز روی پا استفاده طولانی مدت از استروئید انفارکتوس حاد میوکارد منبع: “به یک بدن خوب متمایل شوید!” کتاب مقدس برای لاغری در طب سنتی چینی»/چن جیانهوی، شیائو شانون/ بازار خلاق افرادی که این مقاله را مطالعه کردند نیز مشاهده کردند.