مایع ظرفشویی خاکستر گلیسیرینه که یک فرد فلج را درمان کرد

آیا ماشین ظرفشویی از نظر استریل شدن بهتر از شستشوی دستی است؟
بین تمیز کردن و استریل کردن ظروف تفاوت وجود دارد.

تمیز کردن با مایع ظرفشویی خاکستر گلیسیرینه، بقایای مواد غذایی را از روی سطح ظرف پاک می کند، اغلب با صابون ظرفشویی و شستن دست.

در مورد استریل‌سازی، کاهش باکتری روی سطوح است و تنها در صورتی انجام می‌شود که ظروف در معرض دمای بالا که اغلب بیش از 65 درجه سانتیگراد است، قرار بگیرند.

برخی از ماشین های ظرفشویی دارای تنظیمات یا چرخه هایی هستند که این میزان گرما را برای ضدعفونی مناسب ظروف فراهم می کند.

به دلیل نیاز به دمای بالا، استریل کردن ظروف با شستن دستی ممکن است دشوار باشد، زیرا دستان شما قادر به تحمل دمای بالا نیستند.

و اگر از خود می پرسید که آیا فقط شستن ظروف با آب سرد آنها را ضد عفونی می کند، قطعاً پاسخ منفی است. حتی اگر یک اسکراب خوب به این معنی است که هنوز تمیز است.

می توانید در مورد اینکه چگونه مزایای بهداشتی استفاده از ماشین ظرفشویی بی نظیر است، بیشتر بدانید، زیرا از اسفنج های میکروبی استفاده نمی کند و می تواند دمای بسیار بالا را تحمل کند.

آیا استفاده از ماشین ظرفشویی کارآمدتر است یا شستن دستی؟
استفاده خوب از زمان
یکی از بزرگترین مزایای ماشین ظرفشویی این است که مجبور نیستید زمان زیادی را برای انجام کارهای تمیز کردن مورد نیاز بعد از صبحانه، ناهار و شام صرف کنید.

بسته به طول چرخه، یک ماشین ظرفشویی ممکن است بتواند حجم کاملی از ظروف را در کمتر از 30 دقیقه بشویید.

البته این بستگی به تعداد اعضای خانواده و اندازه انبوه ظروف کثیف دارد، اما به طور کلی شما زمان زیادی برای انجام فعالیت هایی که دوست دارید به جای گذراندن وقت در آشپزخانه خواهید داشت.