نودل فله ای که در بشکه های چند تنی قاچاق می شود

نکاتی برای پاستا کره ای آسان
قبل از جوشاندن نودل فله ای، مقدار مناسبی نمک، حداقل یک قاشق چایخوری پر، به آب اضافه کنید.
حتما آب پاستا را ذخیره کنید. اضافه کردن آب نشاسته ای به کره و رشته فرنگی باعث می شود سس ساده کره ای غلیظ تر و ابریشمی تر شود.
با مزه کردن پاستا قبل از آبکش کردن، مطمئن شوید که به اندازه کافی پخته شده است تا مطمئن شوید که به درستی پخته شده است.
به جای پارمزان رنده شده در ظرف شیکر از پنیر پارمزان تازه رنده شده استفاده کنید.
اگرچه پاستا با نمک در آب جوش مزه دار می شود، اما احتمالاً قبل از سرو به نمک بیشتری نیاز دارد. در صورت نیاز، پس از اضافه کردن پنیر پارمزان، از اضافه کردن نمک به مزه بیشتر شک نکنید.

این نودل های سیر خامه ای یک قابلمه ای (خوب، از نظر فنی یک تابه) برای خانواده من بسیار محبوب هستند.

ما آنها را حداقل یک بار در ماه در چند ماه گذشته با استفاده از انواع مختلف ساخته ایم. بچه های من دیوانه آنها هستند و همیشه از آنها درخواست می کنند (و من خوشحالم که متعهد می شوم زیرا آنها بسیار آسان هستند)!

این دستور غذا از خامه غلیظ یا مقادیر زیادی کره استفاده نمی کند، اما طعم آن به اندازه دستور العمل هایی است که این کار را انجام می دهند. پختن رشته فرنگی در آب مرغ و شیر مانند جادو است. بدون تخلیه، و فقط یک گلدان برای تمیز کردن! یک برد-برد کلی.

یک قابلمه رشته فرنگی خامه ای در یک قابلمه با کلم بروکلی

کدام نودل بهترین است؟
برای این دستور، ما دوست داریم از رشته فرنگی لینگوئینی استفاده کنیم. آنها به اندازه ای غلیظ هستند که سس را بدون اینکه خیلی سنگین شوند جذب کنند. همچنین می توانید از رشته فرنگی اسپاگتی، نودل فتوچینی یا حتی نودل تخم مرغی استفاده کنید.

ماکارونی پاپیونی یا روتینی نیز برای امتحان کردن جالب خواهد بود. سعی کنید از هر چیزی نازک تر از اسپاگتی اجتناب کنید. آنها خیلی سریع پخته می شوند و سپس کلوخه می شوند.

مهم نیست از چه رشته ای استفاده می کنید، آن را تا زمانی که پخته شود بررسی کنید. شما واقعاً نمی توانید طبق دستورالعمل های بسته بروید زیرا با حرارت کمتری در حال جوشیدن است.