نوزادی که شیر مادر را با نبات چوبی طعم دار می خورد

شکری که از شیرینی ها دریافت می کنید می تواند فراتر از افزایش ناگهانی انرژی مورد استفاده قرار گیرد. بدن شما انرژی را یکجا مصرف نمی کند. در مقادیر کم استفاده می کند.

به عنوان مثال، هنگامی که بدن شما بخش خاصی از انرژی را مصرف کرد، بقیه آن در بدن شما ذخیره می شود. این فرآیند گلیکوژنز نامیده می شود. جنبه ستودنی این فرآیند این است که به بدن شما اجازه می دهد تا برای مدت طولانی بدون غذا خوردن کار کند.

شیرینی ماکارونی فرانسوی و نبات چوبی طعم دار با این حال، مصرف کنندگان باید مراقب مصرف شیرینی خود باشند. اگر مصرف شما از حد مجاز بیشتر شود و بخش هایی از گلوکز یکی پس از دیگری ذخیره می شود، می تواند برای سلامتی شما مضر باشد. گلوکز ذخیره شده می تواند به چربی بد تبدیل شود – ضرر خوردن بیش از حد شیرین.

جای تعجب نیست که شیرینی ها ما را شادتر می کنند. این یکی از دلایل بسیاری است که چرا همه عاشق شیرینی هایی مانند کیک، آب نبات، شکلات و غیره هستند.

آنچه واقعاً اتفاق می افتد این است که وقتی نوعی شیرینی مصرف می کنید، بخش لذت جوی مغز شما را فعال می کند و سطح دوپامین – خلق و خوی شما را افزایش می دهد. ویژگی افزایش دهنده به این ترتیب مصرف کننده بلافاصله از درون و بیرون احساس بهتری می کند.

بستنی بستنی ماست توت فرنگی با نعنا روی زمینه سینی استیل. نمای بالااما باز هم باید مراقب مصرف شیرینی خود باشید زیرا مصرف بیش از حد آن می تواند اثر معکوس داشته باشد. اگر نسبت به عادت شیرین خوری خود مقاومت ناپذیر می دانید، باید ترفندهایی برای افزایش اراده خود بیابید.

شیرینی هایی که به طور طبیعی شیرین شده اند فواید بیشتری دارند.