کاربرد نعناع در حوزه دهان و دندان

نعناع دست به دست هم می دهد با احساس تمیزی دهان. از خمیردندان گرفته تا دهانشویه و آدامس، طعم نعناع مترادف با بهداشت دهان و دندان شده است.

اگرچه این استفاده یک پدیده اخیر نیست. در اوایل دهه 1620، پزشکان شستن دهان با نعناع جوشانده شده در شراب سفید و مقداری سرکه، همراه با مالیدن لثه با پودر نعناع خشک را به عنوان «لوسیون خوب برای دندان ها و دهان [،] و پوسیدگی دهان توصیه می کردند. لثه ها.» همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

400 سال پیش، و این قدردانی از استفاده از نعناع در زندگی روزمره ما همچنان ادامه دارد، به طوری که در سال 2018 ایالات متحده به اندازه کافی روغن نعناع برای پر کردن یک استخر شنا در اندازه المپیک تولید کرد – 5.38 میلیون پوند. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

محصولات نعناع فلفلی که عمدتاً در کالیفرنیا، آیداهو، ایندیانا، اورگان، واشنگتن و ویسکانسین کشت می‌شوند، تقریباً 100 میلیون دلار به تجارت صادراتی ایالات متحده کمک می‌کنند.

طبق یک مطالعه اخیر، تحقیقات علمی در حال انجام به دنبال سرمایه گذاری بیشتر بر روی سطح زیر کشت نعناع فلفلی در ایالات متحده است، که بخشی از آن به دلیل “افزایش فشار بازار برای روغن های نعناع ارزان قیمت” است. سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

در حالی که پیشرفت‌های کشاورزی به آرامی عملکرد روغن نعناع را از محصولات موجود افزایش داده است، نویسندگان نشان می‌دهند که مهندسی متابولیک یکی از واقعی‌ترین گزینه‌های کوتاه‌مدت برای افزایش عملکرد و ترکیب روغن نعناع است.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

در حالی که ارزش بازار نعناع ممکن است با تنباکو یا کاکائو مطابقت نداشته باشد، محصولات تجاری روغن نعناع به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند، از جمله نه تنها خمیر دندان بلکه شکلات، داروها، تنباکو و عطرها. واضح است که شیفتگی ما به نعنا فراتر از سلامت دهان و دندان است.

از مزارع مصر باستان تا شمال غربی اقیانوس آرام آمریکای امروزی، نعناع سابقه ای طولانی در استفاده برای طیف وسیعی از اهداف دارد که شامل کل گیاه است، نه فقط روغن آن.

 

 

  • منابع:
  1. Plant of the Month: Mint

  • تبلیغات:
  1. جدیدترین و شیک ترین کیف چرم زنانه
  2. رباتی که از مربا تغذیه می کند!
  3. گوشت مرغی که پیرمرد را فلج کرد!
  4. فواید پیاز ویدالیا برای سلامتی