کارگاه کاشی سه بعدی ساده در شهر بابل متهم به اختلاس شد

همانطور که ترکیب لعاب می تواند متفاوت باشد، سبک های مختلف کاشی سطوح براقیت و بافت سطح متفاوتی را نشان می دهند.

به عنوان مثال، در مناطقی که خیس می شوند، مانند کف دوش یا حمام، کاشی باید جذب رطوبت کم و مقاومت خوبی در برابر لغزش داشته باشد.

منظور ما از جذب رطوبت این است که با افزایش چگالی کاشی سه بعدی ساده، میزان رطوبتی که می تواند جذب کند کمتر می شود. به طور مشابه، منظور ما از تراکم کاشی این است که با افزایش وزن یا تراکم کاشی، استحکام آن بیشتر می شود.

گروت

گروت معمولاً در محل مخلوط می شود، اما تغییرات رنگ جزئی می تواند در مناطق مختلف یک نصب رخ دهد.

در واقع، رنگ دوغاب می تواند با نمونه تولید کننده ای که در فروشگاه دیدید متفاوت باشد. این به دلیل تغییرات دما و رطوبت در زمان تزریق است.

همچنین مشاهده تغییرات دوغاب در هنگام مقایسه رنگ دوغاب در کف کاشی با همان رنگ دوغاب روی میز کاشی یا دیوار معمول است.

هنگام انتخاب رنگ دوغاب، ایده خوبی است که رنگی را انتخاب کنید که با رنگ کلی کاشی ترکیب شود تا ظاهر دوغاب به حداقل برسد.

اگر چه اگر کاشی در یک منطقه پر رفت و آمد نصب شده باشد، ممکن است عاقلانه باشد که دوغاب تیره تری را برای پنهان کردن خاک انتخاب کنید.

چیدمان دقیق، انواع دوغاب و عرض درز دوغاب توسط دستگاه کاشی گیر در زمان نصب تعیین می شود. این تصمیمات بر اساس اندازه و شکل واقعی کاشی انتخابی شما و ابعاد دقیق منطقه ای که قرار است پوشش داده شود، تعیین می شود.

هنگامی که کاشی شما چیده شد و دوغاب کشی شد، این شما هستید که باید از تمام مناطق درزبندی شده در برابر آسیب آب محافظت کنید. گروت ممکن است به مرور زمان در مناطقی که از آب سنگین استفاده می شود تیره شود.

همچنین، آب و هوا می تواند باعث انبساط و انقباض سطوح مجاور کاشی شود و باعث ترک خوردن و جدا شدن دوغاب شود.