کاشی سرامیک بیرجند که برای تولید آن از اسکلت چندین سال پیش اجساد استفاده می شود

روی کاشی ها اسپری کنید و با یک پارچه مرطوب تمیز پاک کنید تا رسوبات آهک از بین بروند.

روی آن را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید. بهترین راه برای جلوگیری از رسوب آهک این است که کاشی های خود را به طور منظم تمیز کنید تا از تجمع آنها جلوگیری کنید و جدا کردن آنها را دشوارتر می کند.

بهترین راه برای تمیز کردن کاشی های حمام چیست؟
شروع کردن از بالای دیوار به سمت پایین به جلوگیری از چکه کردن کاشی سرامیک بیرجند حمام کمک می کند. همچنین ایده خوبی است که کاشی‌های دیوار را قبل از شروع به کار روی زمین تمیز کنید تا بتوانید پس از تمیز کردن، گرد و غباری که روی کاشی‌های کف می‌افتد را جارو کنید. استفاده از پاک کننده کاشی برای کاشی های خاص شما بهترین نتایج را به همراه خواهد داشت.

هر چند وقت یک بار باید کاشی های حمام را تمیز کنم؟
زمانی که صحبت از تمیز کردن کاشی های حمام می شود، کم و اغلب بهترین روش است. اگرچه این کار زیباترین کار نیست، اما اگر بعد از دوش گرفتن با یک پارچه میکروفیبر، کاشی‌های خیس را پاک کنید، از ایجاد لکه‌های آهک و صابون جلوگیری می‌کند.

سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر هفته حمام خود را با استفاده از یک پاک کننده مخصوص کاشی تازه کنید و به آن ها کمی نرم کنید تا آنها را در بهترین شرایط نگه دارید.

این اتفاقات می افتد؛ به جای اینکه همه افراد را به جز خودتان از راه رفتن روی زمین خود منع کنید، در اسرع وقت نشت یا مسیر را تمیز کنید.

این کار به اندازه کافی آسان است که با یک دستشویی یا پارچه، آب داغ و یک شوینده خانگی ملایم انجام شود (حتما قبل از استفاده از هر ماده شوینده ای تست نقطه ای انجام دهید و/یا توصیه هایی را از سازنده کاشی ایتالیایی دریافت کنید ).

نگهداری منظم نیز مهم است. ساده‌ترین، سریع‌ترین و مؤثرترین قدمی که می‌توانید بردارید این است که به‌طور مرتب کف کاشی‌های حمام ، ورودی یا آشپزخانه را جارو کنید، جارو بکشید و مرطوب کنید.