کمربند مردانه چرم درسا یکی از جذاب ترین ها

اندازه گیری را در ارتفاع حدوداً 1 سانتی متری زیر ناف انجام دهید – معمولاً این جایی است که دور بیشترین مقدار را دارد. همچنین می توانید به جای کمربند، یک متر نوار را از طریق حلقه های کمربند قرار دهید. با این حال، به یاد داشته باشید که متر نوار را طوری بکشید که به درستی از شلوار پشتیبانی کند.

پس از اندازه گیری، محیط به دست آمده را با نمودار اندازه موجود در سایت فروشگاه انتخابی مقایسه کنید و اندازه مناسب خود را انتخاب کنید. برای انتخاب درست، طول کل کمربند باید حدود 14-16 سانتی متر بیشتر از دور شما باشد.

بیشتر بدانید: ژاکت خاکستری – چگونه و با چه چیزی آن را ترکیب کنیم؟

اندازه کمربندهای مردانه و تعداد سوراخ برای بستن
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، اندازه های کمربند مردانه را نیز می توان بر اساس این قانون انتخاب کرد که اندازه مناسب انتخاب شده به معنای طول کمربند از ابتدای سگک تا سوراخ وسط است. اگر کمربند شما در این مکان ببندد، کاملا به شما می آید !

اکثریت قریب به اتفاق کمربند مردانه چرم درسا تعداد سوراخ‌های فرد دارند (معمولاً 5 یا 7). یک کمربند به درستی انتخاب شده باید در وسط ترازو، یعنی در سوراخ دوم یا سوم، ببندد.

به لطف این تنظیم، می توانید در هنگام افزایش وزن یا کاهش وزن نیز از کمربند استفاده کنید. این بدان معناست که یک مدل به درستی انتخاب شده سال ها به شما خدمت خواهد کرد!

نحوه بستن کمربند
اگرچه کمربند مردانه معمولاً حدود 1 سانتی متر زیر شکم قرار می گیرد (و باید دور آن را از این ارتفاع بخوانید)، به یاد داشته باشید که بستگی به نوع شلوار نیز دارد.

اگر شلوار هیپستر یا کمر بلند را انتخاب می کنید، کمربند باید آنها را در قد مناسب نگه دارد. چگونه سایز کمربند مردانه را در این مورد انتخاب کنیم؟ دور را در جای مناسب اندازه بگیرید و بقیه قوانین ثابت می مانند.

نحوه انتخاب-کمربند-اندازه-2

ژاکت شطرنجی آبی سرمه ای و سبز Velocia