گردو با پوست خیس برای تسکین اعصاب بسیار مفید است

در حالی که گردو با پوست خیس طعم ملایمی دارند، گردوهای ترشی تند هستند و معمولاً با پنیر خامه‌ای و گوشت غنی در هر شیار متعادل می‌شوند. ترشی گردو در بریتانیا محبوبیت خاصی پیدا کرد، زیرا آب و هوای آن به اندازه کافی گرم نیست که گردو به طور کامل برسد، بنابراین برای اینکه محصول هدر نرود، “دروپه” سبز را از درخت چیده و ترشی می کنند تا خوش طعم شود.

قبل از رایج شدن روش‌های کشاورزی در بیش از 10000 سال پیش، انسان‌ها به دنبال آجیل و انواع توت‌ها بودند و برای برخی، آجیل بخش بزرگی از کالری دریافتی روزانه آنها را تشکیل می‌داد (از طریق نشنال جئوگرافیک).

در منطقه مدیترانه و آسیای مرکزی، گردو به دلیل بومی منطقه، آجیل انتخابی بود. با توجه به گردوهای کالیفرنیا، شواهدی مبنی بر استفاده از گردو به عنوان یک منبع غذایی طبیعی در اوایل 7000 سال قبل از میلاد وجود دارد، و آجیل آنقدر جنبه مهمی از غذاهای مدیترانه ای بود که رومی ها آن را Juglans regia، “بلوط سلطنتی مشتری” نامیدند.

گردو نه تنها تاریخچه چشمگیری دارد، بلکه دارای چندین فواید برای سلامتی است. به گفته Healthline، گردو فوق العاده غنی از چربی های امگا 3 و آنتی اکسیدان است که می تواند “سلامت مغز را بهبود بخشد و از بیماری قلبی و سرطان جلوگیری کند.”

وقتی گردو را به تنهایی می‌خورید، بیشترین بهره را از این فواید سلامتی می‌برید، اما می‌توان آن‌ها را به راحتی در غذاهای شور یا شیرین مانند کدو اسپاگتی با مریم گلی و گردو یا دستور پخت باقلوای شیرین و چسبناک مورد علاقه‌تان قرار داد. گردو بسیار متنوع است و می‌توان آن را به روش‌های مختلفی تهیه کرد، از جمله یک میان‌وعده قدیمی مدرسه از بریتانیا، گردو ترشی.

در حالی که گردوهای معمولی طعم ملایمی دارند، گردوهای ترشی تند هستند و معمولاً با پنیر خامه‌ای و گوشت غنی در هر شیار متعادل می‌شوند. ترشی گردو در بریتانیا محبوبیت خاصی پیدا کرد، زیرا آب و هوای آن به اندازه کافی گرم نیست که گردو به طور کامل برسد، بنابراین برای اینکه محصول هدر نرود، “دروپه” سبز را از درخت چیده و ترشی می کنند تا خوش طعم شوند (از طریق گابریل همری) )