افزایش مواد شیمیایی به پلاستیک، در طول تولید

BPA، ماده شیمیایی دیگری که به طور گسترده به پلاستیک‌های غذایی اضافه می‌شود، پس از مطالعاتی که این ماده شیمیایی را با آسیب‌های مغزی و تولید مثلی نوزادان و نوزادان مرتبط می‌کند، مشمول مقررات افزایشی شده است.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

اما BPS و BPF، دو جایگزین رایج مورد استفاده در محصولاتی که به‌عنوان «بدون BPA» به بازار عرضه می‌شوند، ممکن است اثرات مشابهی با نسل قبلی خود داشته باشند:

مطالعات انجام شده در دانشگاه تگزاس و دانشگاه ایالتی واشنگتن نشان داد که حتی با دوز یک قسمت در تریلیون ، BPS می تواند عملکرد سلول را مختل کند. یک مطالعه در سال 2019 از دانشگاه نیویورک، چاقی دوران کودکی را با BPS و BPF مرتبط کرد.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

بسیاری از مواد شیمیایی دیگر در طول تولید به پلاستیک اضافه می‌شوند و محققان اذعان دارند که شکاف‌های زیادی در درک ما از نحوه تأثیر آنها بر سلامت و توسعه باقی مانده است. اما تحقیقاتی که بر نگرانی‌ها در مورد «مواد معجزه‌آسا» می‌افزاید در حال افزایش است.

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

ظروف غذا تنها یک حلقه در زنجیره عظیمی از محصولات پلاستیکی هستند که چیزهایی را که می خوریم لمس می کنند، از تسمه نقاله روکش دار در خطوط تولید مواد غذایی گرفته تا صدف های یکبار مصرف برای انواع توت ها، کیسه های هویج شفاف و پارچ های شیر، شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

محققان می گویند بدون شفافیت بیشتر در مورد مواد شیمیایی که مواد پلاستیکی روزمره را تشکیل می دهند، پاسخ به اینکه کدام ظروف پلاستیکی ایمن هستند دشوار است.

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. مصرف گوشت مرغی که باعث توهم می شود!
  2. 6 دلیل خوب برای خوردن موز امروز
  3. مقوایی که گیاه درون آن رشد می کند!!
  4. مقدار زیادی پرتقال درون شکم کوسه پیدا شده است!