سرامیک طرح فرش که بسیار شبیه سنگ های فیروزه است!

تکنیک‌های ساخت مدرن به تولیدکنندگان سرامیک اجازه می‌دهد تا موادی بسازند که می‌توانند به روش‌های متعدد چاپ یا برجسته شوند. کاشی‌های جامد را می‌توان با طرح‌ها و طرح‌ها یا نقوش سفارشی ترکیب و مطابقت داد.

آنها همچنین می توانند برای بازتولید ظاهر بسیاری از چوب های سخت و سنگ های طبیعی چاپ شوند. در نهایت، خود کاشی ها را می توان برش داد و به شکل مثلث، مستطیل و تخته درآورد.

کفپوش کاشی و سرامیک طرح فرش برای هر سبک خانه ای کاملاً مناسب است، اگرچه یک ویژگی تقریباً استاندارد در هر خانه ای به سبک مدیترانه ای یا جنوب غربی است.نصب و راه اندازی
کاشی و سرامیک کار فشرده ای است و نصب آن تا حدودی مشکل است. مطمئناً آماتورها می توانند این کار را انجام دهند، اما کاشی به اندازه ورقه ورقه یا وینیل دوستدار DIY نیست.

نصب صحیح کاشی کف با لایه ای از تخته سیمانی (یا “پشتیبان کاشی”) روی زیرزمین های چوبی شروع می شود (کف های بتنی نیازی به پشتیبان کاشی ندارند)، هزینه، زمان و نیروی کار را به پروژه اضافه می کند.

سپس کاشی ها با استفاده از چسب نازک سیمانی به تخته پشتی چسبانده می شوند و نصب با پر کردن درز بین کاشی ها با دوغاب به پایان می رسد.

صاحبان خانه‌هایی که می‌خواهند کاشی خود را نصب کنند باید مراقب باشند محصولاتی را انتخاب کنند که نصب نسبتاً آسانی داشته باشند و از کاشی‌های پیچیده اجتناب کنند، مانند کاشی‌های بزرگ “صحیح”، کاشی‌های سنگی صیقلی، یا خاک رس طبیعی یا کاشی سالتیلو – که همه آنها بهتر است باقی بمانند. به حرفه ای ها

برخی از کاشی‌های سرامیکی کف می‌توانند بسیار سنگین باشند و همه کاشی‌ها برای جلوگیری از ترک خوردن به یک قاب کف محکم و محکم نیاز دارند.

این بدان معنی است که کاشی ممکن است همیشه برای نصب در طبقات بالا یا طبقاتی با ساختار کف ناکافی مناسب نباشد.