میلیوت ها کیلو کیک یزدی گردویی غذای موش های وحشی شدند

آیا به این دلیل است که شما بهترین هستید؟ یا به این دلیل است که من تک تک روزهای کودکی ام در کنار تو بزرگ شده ام و تمام خاطرات و رویاهایم به تو گره خورده است؟

هر چی که باشه من هیچوقت نمیزارم بری برای همیشه با من باش، قول می‌دهم با هم خوشحال باشیم.

یعنی چه جوری خوشحال میشم جز اینکه دل و جانم از عطرهای بهشتی هل و گلاب پر بشه؟ شگفت‌انگیز است که چگونه یک کلوچه گرم و کرکی می‌تواند مرا به یاد خانه اولم بیاندازد.

مافین هل ایرانی کیک یزدی گردویی یک دستور پخت سنتی ایرانی/فارسی برای کلوچه های خوشمزه است که با طعم های ایرانی پر شده است. ترکیب گلاب و هل همیشه عالی است.

کیک یزدی چیست؟
کیک یزدی یک کلوچه سنتی ایرانی (که در فارسی به آن کیک می گویند) است که در ایران بسیار محبوب است.

من عاشق خوردن آن با یک لیوان شیر سرد هستم اما می دانم که مردم معمولا آن را با یک فنجان چای داغ ترجیح می دهند. هر طور که دوست دارید این کلوچه های ایرانی را داشته باشید، آنها را دوست خواهید داشت.

چیزی که این مافین ها را فوق العاده می کند 3 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت است. نشاسته ذرت باعث می‌شود این کلوچه‌های هل گلاب از بیرون واقعا نرم و پف‌دار شوند و در عین حال رویه مافین را ترد نگه می‌دارد.

مافین هل ایرانی – کیک یزدی یک دستور پخت سنتی ایرانی/فارسی برای کلوچه های خوشمزه است که با طعم های ایرانی پر شده است. ترکیب گلاب و هل همیشه عالی است.

کلوچه هل باید بالای آن ترک داشته باشد!
آنچه در این کلوچه های هل ایرانی اهمیت دارد، ترک های بالای آن است. حالا این ممکن است خنده دار به نظر برسد، اما ترک ها بهترین قسمت هستند.