کاشی استخری دوغابی که موجب افزایش قواره لباس می شود

آنها نه تنها به اندازه نمونه های جدید کارآمد نیستند، بلکه اگر مته در ظرفیت بهینه کار نکند، احتمال آسیب رساندن به سطح کاشی نیز به طور چشمگیری افزایش می یابد.

علاوه بر این، از مته های معمولی خود برای این کار استفاده نکنید.

آنها به اندازه کافی قوی نیستند که بتوانند به سطح سخت کاشی استخری دوغابی نفوذ کنند. در عوض، مته‌های با نوک الماس یا مته‌های بنایی با نوک کاربید را انتخاب کنید.

گزینه اول، اگرچه کمی گران تر است، اما بسیار بادوام است و می تواند حتی از سخت ترین سطوح کاشی مانند چینی عبور کند. همچنین به راحتی قطعات سنگ تراشی نمی سوزد.

از طرف دیگر، مته های بنایی با نوک کاربید، احتمالاً رایج ترین نوع مته ها برای سوراخ کاری کاشی هستند. با این حال، اگرچه این نوع مته ها روی کاشی و ظروف سنگی لعابدار کار می کنند، اما برای ظروف سنگ چینی توصیه نمی شوند.

برای این و مواد سخت تر، به مته های الماس سختی مانند EASYGRES ما نیاز دارید .

اگر ابزار لازم برای سوراخ کردن کاشی را ندارید، در RUBI می‌توانید طیف کاملی از مته‌ها را بیابید که به شما کمک می‌کنند این کار را با موفقیت انجام دهید!

مرحله 3: اندازه گیری و علامت گذاری منطقه
نحوه سوراخ کردن کاشی
اگر تا به حال سعی کرده‌اید سوراخی را در کاشی‌ها سوراخ کنید، احتمالاً می‌دانید که تکه‌ها روی سطح می‌لغزند و نگه‌داشتن آن‌ها را در جای خود دشوار می‌کند. با یک حرکت اشتباه، کاشی را می خراشید یا حتی بدتر، می شکافید.

یکی از ترفندهای ساده ای که می توانید برای ایجاد کشش از آن استفاده کنید، استفاده از نوار چسب بر روی ناحیه ای است که می خواهید سوراخ را دریل کنید. ناحیه را اندازه بگیرید، آن را با X علامت بزنید و نوار ماسک را قرار دهید.

پس از قرار دادن نوار ماسک، آن را دوباره اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که سوراخ را اشتباه قرار نداده اید. به این ترتیب هنگام شروع حفاری کشش سطحی کافی خواهید داشت.