کاشی یزد که سبب بیرون آمدن بسیاری از موش های زیر خانه شد

برای دیوارها، می توانید کاشی های سرامیکی بزرگتر را انتخاب کنید. اگر رنگ‌های پاستلی را ترجیح می‌دهید.

می‌توانید از کاشی یزد تزیینی با رنگ‌های قوی برای ایجاد کنتراست استفاده کنید که به چیدمان شخصیت می‌دهد.

البته، وقتی از طراحی داخلی مد روز صحبت می کنیم، نمی توانیم از موزاییک ها خودداری کنیم. اول از همه، به دلیل استفاده از آنها برای پوشش سطوح شیبدار و دریافت مشخصات فنی کاشی و سرامیکی که از آن ساخته شده اند.

گزینه ایده آلی برای سرویس بهداشتی هستند. چه بافت براق یا مات انتخاب کنید، این کاشی‌های سرامیکی برای چرخاندن سر ساخته شده‌اند. شما می توانید الگوهای کاشی یا دکورهای دو رنگی را انتخاب کنید که شخصیت و ظرافت را به فضای شما می بخشد، حتی یک لمس هنری و شاداب به آن اضافه می کند.

انواع کاشی برای حمام های کوچک

کاشی های سه بعدی انتخابی هستند که باید هنگام طراحی یک حمام کوچک در نظر بگیرید. این یک نوع جدیدتر است، اما به دلیل ظاهر منحصر به فرد و احساس جادار بودن، به طور فزاینده ای توسط متخصصان قدردانی می شود.

نقش برجسته ها و حجم های سه بعدی، بازی های اصلی نور را ایجاد می کنند که با سبک های معاصر سازگار شده است. کاشی‌های سه‌بعدی رنگی یا سفید، با الگوهای مختلف، مات یا براق، ایده‌آل هستند برای آوردن مقدار زیادی از اصالت به حمام، خواه کل سطح یا فقط یک دیوار را تزئین کنیم.

برای یک اتاق کوچک، کاشی های سه بعدی یا بدون برجسته را با سطوح براق به رنگ روشن توصیه می کنیم که این فضا را روشن تر می کند. انتخاب کاشی های بزرگتر (50x25cm یا 60x30cm) به ایجاد وسعت در حمام کوچک کمک می کند.

مدل کاشی و کاشی کف برای حمام با دوش

یکی دیگر از راه های ایجاد یک فضای جالب، آوردن جلوه تزئینی به قسمت دوش است. محبوب ترین روند استفاده از نیروی خلاقانه موزاییک های سرامیکی چینی یا کاشی های سرامیکی تزئینی است.

کاشی‌های سرامیکی برجسته یا تزئیناتی که تضاد ایجاد می‌کنند، انتخاب خوبی هستند وقتی که می‌خواهیم قسمت خاصی مانند کابین دوش یا وان را برجسته کنیم. برای کف سرویس بهداشتی استفاده از کاشی های چینی یا کاشی های داخلی با خاصیت ضد لغزش خوب و جذب آب کم توصیه می شود.